چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

لوازم خانگی هوشمند ال‌جی در لاس‌وگاس





ال‌جی با نوآوری‌های خود زندگی ما را متحول کرده است. CES امسال نیز یکی از بهترین فرصت‌ها برای ال‌جی بود تا بار دیگر توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.
 
T9A3532-1024x683


فناوری TwinWash ال‌جی یکی از فناوری‌های شاخص و برتر است که در ماشین لباسشویی‌های ال‌جی ارائه شده. این فناوری به شما امکان می‌دهد تا در زمان، انرژی و فضا صرفه‌جویی شود و به همین علت بتواند از پرطرفدارترین‌های بازار باشد.

برای آنهایی که دوست دارند از ال‌جی SideKick استفاده کنند اما در حال حاضر ماشین لباسشویی ال‌جی دارند خبر خوبی داریم: ماشین لباسشویی کوچک SideKick با هر ماشین لباسشویی ال‌جی که تولید آن از سال ۲۰۰۸ به بعد است سازگاری دارد و می‌تواند با آنها ترکیب شود. چه آنهایی که ماشین لباسشویی با درب جلو دارند و چه درب بالا یا ماشین‌های خشکشویی با درب جلو، همه می‌توانند از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول بهره‌مند شوند.

i-K3cL2xS-X2

از دیگر لوازم خانگی صدرنشین ال‌جی در CES 2017، سیستم مراقبت از لباس جدید LG Styler است که لباس‌های شما را تمیز و مرتب و آماده برای پوشیدن می‌کند. فقط کافیست لباس خود را در جارختی آویزان کنید.

v-DSC07990-2.0

دستگاه تصفیه هوای جدید ال‌جی به نام Puri Care طراحی ایستاده و بسیار چشمگیری دارد. این دستگاه تصفیه هوای قدرتمند و کارامد علاوه بر آلاینده‌ها، بوی نامطبوع را نیز از بین می‌برد و هوای تصفیه‌شده، تمیز و فرح‌بخشی را پس از انجام فرایند فیلتر ۶ مرحله‌ای ایجاد می‌کند.

T9A2848-625x1024

امسال، در بخش جاروبرقی‌های ال‌جی شاهد ۷ محصول جدید از اعضای CordZero بودیم. جاروبرقی‌های این مجموعه هم از نظر کارایی و هم طراحی ظاهری تغییر ویژه‌ای داشتند. این محصولات سبک‌تر و ارگونومیک‌تر هستند و قدرت مکش بیشتری دارند.

i-3c2LMzw-X2

در راستای نگرش جدید برند ال‌جی، محصولات پیشرفته دیگری ارائه شده‌اند که ماشین ظرفشویی ال‌جی، گاز مبله و فر کانوکشن جزئی از این مجموعه جدید هستند؛ محصولاتی که سبک زندگی مشتریان امروز را دگرگون می‌کنند.

آشپزخانه ال‌جی استودیو (LG Studio) که همان آشپزخانه توکار و درجه یک ال‌جی است از دیگر شکفتی‌های بخش لوازم خانگی و آشپزخانه ال‌جی بود. محصولات متنوعی که  در این آشپزخانه از جنس تا رنگ بدنه آنها استیل ضدزنگ ارائه شدند برای هارمونی بیشتر با طراحی فضای آشپزخانه ساخته شده‌اند.

image_readtop_2016_771061_14782485942671405

تمام محصولاتی که در غرفه لوازم خانگی ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآمدند به قابلیت اتصال وای-فای مجهز شده‌اند. بنابراین، هوشمندتر هستند و آسایش و راحتی بیشتری برای مشتریان به همراه خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد