چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

آنچه باید در مورد تعمیر محصولات ال‌جی بدانید

REPAIR

اگر صاحب یکی از لوازم خانگی، صوتی و تصویری یا تهویه مطبوع ال‌جی (با ضمانتنامه گلدیران) هستید و احیاناً از بد روزگار دچار مشکل فنی شده است، دست و پایتان را گم نکنید. خونسرد باشید و گام به گام مراحل زیر را پیش ببرید:  

۱- مشتری گرامی در صورتی که  متوجه بروز ایراد در کارکرد دستگاه شدید، ابتدا از وجود برق مصرفی و نحوه صحیح قرار گیری دستگاه اطمینان حاصل نمایید. در بسیاری از مواقع ایراد به وجود آمده به علت وجود ایراد در برق مصرفی است. همچنین محل قرار گیری دستگاه نقش به سزایی در کارکرد دستگاه دارد.

در صورت بررسی موارد فوق، با مراجعه به دفترچه راهنمای فارسی محصول می‌توانید تا حد بسیاری مشکل دستگاه را برطرف نموده و در غیر این صورت می‌توانید درخواست تعمیر ثبت نمایید و یا جهت دریافت مشاوره و ارائه درخواست تعمیر با مرکز ارتباط مشتریان (۲۴ ساعته) ۸۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایید.

۲- در صورتی که دستگاه شما در زمان گارانتی دچار ایراد شد، هزینه تعمیرات گارانتی (ایاب و ذهاب، قطعه و اجرت) رایگان خواهد بود.

۳- مدت زمان ارائه تعمیرات در محل مشتری، کمتر از ۴۸ است.

۴- تعمیرات کلیه محصولات ال‌جی، در منزل مشتری نیز انجام می‌شود. لذا ضرورتی ندارد که مشتری دستگاه را تا نزدیک‌ترین مرکز تعمیر حمل نماید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام میخواستم بدونم ال جی عینک واقعیت مجازی هم داره؟
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد