چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

پلت‌فرم هوشمند و پرطرفدار webOS ال‌جی در محصولات امسال ال‌جی

WebOS-3.0-e1450768961641

پلت‌فرم webOS 3.0 از اتصال موبایل، امکانات روی کنترل از راه دور و گزینه‌های محتوای بیشتری برخوردار است.

ال‌جی webOS، بعد از معرفی در سال ۲۰۱۴، به عنوان یکی از تطبیق‌پذیرترین و روان‌ترین پلت‌فرم‌ها برای تلویزیون هوشمند، توسط بسیاری از کارشناسان صنعت و رسانه‌ها تحسین شده است. پلت‌فرم webOS 3.0 با گزینه‌های بهبودیافته و محتوای بیشتر امکانات هوشمندی را ارائه می‌دهد که webOS را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند و در عین حال ابتکارات جدیدی را معرفی می‌کند که مخاطبان بیشتری را جذب کند.  

ال‌جی webOS 3.0 سه قابلیت هوشمند جادویی ارائه می‌دهد: Magic Zoom (زوم جادویی)، اتصال موبایل جادویی (Magic Mobile Connection) و کنترل جادویی Magic Remoteee ارتقایافته که تجربه کاربری را به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند. قابلیت زوم جادویی به کاربران امکان می‌دهد تا بر سوژه‌ها و حروف، بدون افت کیفیت تصویر، زوم کنند. با اتصال موبایل جادویی، کاربران می‌توانند از طریق برنامه کاربردی LG TV Plus بر روی گوشی موبایل خود به آسانی یک تلفن همراه را به تلویزیون هوشمند متصل کنند تا به برنامه‌های کاربردی موبایل از طریق صفحه تلویزیون دسترسی پیدا کنند. قابلیت کنترل جادویی ارتقایافته با افزون کلید روی دستگاه کنترل از راه دور برای کنترل آسان‌تر دستگاه‌های ست‌تاپ باکس طراحی شده است. قابلیت Screen Remote نیز برای تسهیل رابط کاربری برای پیچیدگی و راحتی بیشتر از نو طراحی شده است.

ال‌جی webOS 3.0، که با هدف ارائه راهی آسان‌تر برای لذت بردن از کیفیت دیجیتال محتوا طراحی شده است، قابلیت Channel Plus را معرفی می‌کند. این قابلیت منحصربه‌فرد گستره وسیعی از برترین محتوا را در یک فرمت کاربرپسند ارائه می‌دهد. قابلیت Channel Plus فهرست یکپارچه‌ کانال‌ها را فراهم می‌کند که ترکیبی از برترین محتوا با کانال‌های پخش تلویزیونی آشناست. به همین علت، کاربران می‌توانند برترین محتوا را با مرور کانال‌ها، به همان شیوه معمول، تماشا کنند. قابلیت Channel Plus می‌تواند با یک برنامه کاربردی برای ارائه بهترین پیشنهادات از طریق ویجت‌های روی صفحه کنترل شود. قابلیت Channel Plus از طریق مشارکت با ( Xumo (www.xumo.com محتوای باکیفیت و دیجیتال رایگان را از پخش تلویزیونی، و انتشاراتی نظیر بلومبرگ، تایم، Condé Nast Entertainment و وال‌استریت ژورنال فراهم می‌کند. برای جذب مخاطبان بیشتر تنوعی از محتوای ممتاز، مانند BuzzFeed، PopSugar و Mode Media از Digital Networks و Multi-Channel Networks، در Channel Plus به همراه کانال‌های بین‌‌المللی قابل دسترسی است.

تلویزیون هوشمند ال‌جی با webOS 3.0 امکانات جدید و به‌روزشده فراوانی را ارائه می‌دهد که تماشای خانگی را به سطح جدیدی از سرگرمی خانگی ببرد:

  • Channel Advisor (پیشنهاد کانال): الگوهای مشاهده را تحلیل می‌کند و در بازه‌های زمانی پیش رو اطلاعات در مورد برنامه‌هایی که  بیشتر تماشا می‌کنید را ارائه می‌دهد.
  • Multi-view (مشاهده چند کانال): به شما امکان تماشای دو کانال متفاوت را به طور همزمان یا یک کانال و یک فیلم بلو-ری را می‌دهد.
  • Music Player app (برنامه کاربردی پخش موسیقی): موسیقی را از طریق بلندگوهای تلویزیون webOS 3.0، حتی در زمان خاموش  بودن تلویزیون، پخش می‌کند.
  • My Channels و Live Menu (کانال‌های من و منوی زنده): این قابلیت‌ها با امکانات جدیدی به‌روز شده است تا آنها را برای بینندگان  مفیدتر کند.
  • IoTV app (برنامه کاربردی اینترنت تلویزیون): این قابلیت امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند ال‌جی و سازندگان دیگر را که با تلویزیون  اینترنتی ال‌جی سازگاری دارند از روی صفحه فراهم می‌کند.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد