چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

فناوری نانو سل ال‌جی چیست؟

LG-SUPER-UHD-TV-MODEL-SJ95-04

نسل سوم تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با فناوری Nano Cell واقعی‌ترین تصویر ممکن را نمایش می‌دهند و دقیق‌ترین و ریزترین جزییات را از هر زاویه دیدی ایجاد می‌کنند.  

تلویزیون‌های جدید Super UHD ال‌جی با مدل‌های SJ9500، SJ8500 و SJ8000 فناوری پنل LCD با پیشرفته‌ترین رنگ تا به امروز را دارند و به فناوری نانو سل (Nano Cell) مجهز هستند.

این تلویزیون‌های جدید به وسیله فناوری Active HDR با Dolby Vision امکان مشاهده چندین فرمت HDR را میسر می‌کنند و به کاربر دسترسی به طیف وسیعی از محتوای HDR فوق‌العاده باکیفیت را می‌دهند. ترکیب جدیدترین نسخه از پلت‌فرم هوشمند و ملموس webOS، قابلیت‌های صوتی قدرتمند با طراحی چشم‌نواز، باریک و بسیار شگفت‌انگیز در هر کدام از مدل‌های تلویزیون Super UHD ال‌جی به مشتریان امکان می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی مدل دلخواه از تلویزیون خود را که مطابق با نیازها و انتظاراتشان است بیایند.

LG-SUPER-UHD-TV-MODEL-SJ95-08

نمایشگرهای LCD نانو سل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است. تلویزیون‌های نانو سل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی از طراحی فوق باریک حیرت‌انگیز با پایه هلالی شکل و منحصربه‌فرد برخوردارند. این طراحی به تلویزیون ۵۵ اینچ SJ9500 در باریک‌ترین نقطه ضخامت ۶٫۹ میلی‌متر می‌دهد و طوری به نظر می‌رسد که انگار در هوا معلق است. تلویزیون جدید ال‌جی را چه روی دیوار نصب کنید و چه روی پایه خود، جلوه زیبایی خیره‌کننده‌ای به هر اتاقی می‌دهد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد