چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

قابلیت MultiMotion و TrueSteam در ماشین ظرفشویی جدید ال‌جی

LG_Dishwasher_LDT8786ST_02-858x1024-e1451465621690

قابلیت MultiMotion و TrueSteam عملکرد پاک‌کنندگی کارامد و قدرتمند را با کمترین لکه قطرات آب امکان‌پذیر می‌کند.

 این ماشین ظرفشویی LDT8786ST از قابلیت‌های MultiMotion و TrueSteam برخوردار است تا ظرف‌ها را بهتر از قبل تمیز کند و بر روی ظرف‌ها اثر لکه آب باقی نگذارد؛ چیزی که در گذشته بسیار آزاردهنده بود.  

فناوری انحصاری TrueSteam ال‌جی ظرف‌ها را با بخاری که درجه حرارت بسیار بالایی دارد می‌شوید تا نتیجه شست‌وشو بهتر باشد و کمترین لکه آب روی ظرف‌ها بر جای بماند. فناوری TrueSteam برای از بین بردن سخت‌ترین لکه‌های غذا بر روی ظروف طراحی شده است؛ چیزهایی مثل پنیر سوخته، زرده تخم‌مرغ خشک‌شده و چربی گوشت. اثر رژ لب و اثر انگشت که از سمج‌ترین لکه‌ها بر روی لیوان هستند نیز با قدرت بخار ملایم دیگر جای نگرانی ندارد.

قابلیت MultiMotion در ماشین ظرفشویی LDT8786ST از یک بازوی شست‌‌وشوی مبتکرانه برای ارائه برنامه‌های سریع‌تر و قدرتمندتر شست‌وشو استفاده می‌کند. این بازوی روباتیکِ پاک‌کننده ترکیبی از عملکرد دایره‌وار با چرخش دوسویه قدرتمند را برای پاشیدن آب در هر سمت و پاکیزگی همراه با درخشش ظرف‌ها، بدون در نظر گرفتن شکل ظرف و موقعیت قرار گرفتن آن در ماشین ظرفشویی، میسر می‌کند. قابلیت MultiMotion در زمان صرفه‌جویی می‌کند و یک برنامه کامل را ظرف ۵۹ دقیقه به اتمام می‌رساند.

ماشین ظرفشویی ال‌جی مدل LDT8786ST به موتور قدرتمند Inverter Direct Drive  مجهز است که همان قدرتی که مشتریان از ماشین ظرفشویی انتظار دارند را فراهم می‌کند و ۱۰ سال ضمانت دارد. موتور Inverter Direct Drive  از گزینه متمایز Dual Zone برخوردار است که شدت افشانه کردن آب را در هر ردیف تنظیم می‌کند تا ظروف شیشه‌ای ظریف و شکستنی در ردیف بالا با ملایمت شسته شوند و قابلمه‌ها، ماهیتابه‌ها و ظروف خیلی کثیف با قدرت بیشتر در ردیف پایین با همان برنامه شست‌وشو پاک شوند.

LG_Dishwasher_LDT8786ST_01-1024x1024

جدیدترین ماشین ظرفشویی ال‌جی به قابلیت EasyRack™ Plus ال‌جی مجهز است و می‌تواند قفسه‌ها را به چندین روش تنظیم کند تا برای مشتریان انعطاف‌پذیری باورنکردنی میسر کند. EasyRack Plus فضای قابل استفاده را بیشتر کرده و جایی برای ظروف بزرگ یا آنهایی که شکل‌های عجیبی دارند باز می‌کند. هر سه ردیف برای انواع خاصی از ظروف طراحی شده است: ردیف پایین برای بشقاب‌ها، قابلمه و ماهیتابه، ردیف بالاتر برای فنجان‌ها و لیوان‌ها و ردیف سوم برای وسایل آشپزخانه و آشپزی است. ارتفاع ردیف بالا به آسانی قابل تنظیم است تا جا برای لوازم بزرگ‌تری مانند همزن، انبرک سالاد و کفگیر باز شود.

قابلیت‌های هوشمند به مشتریان امکان می‌دهد تا برنامه‌های شست‌وشوی خاص را از وب‌سایت ال‌جی دانلود کنند و در زمانی که LDT8786ST باید تمیز شود به کاربر اطلاع دهند. این ماشین ظرفشویی نیز به قابلیت عیب‌یابی هوشمند مجهز است تا نمایندگان خدمات مشتری بتوانند به سرعت و از راه دور مشکلات فنی را برطرف کنند تا هم از هزینه‌ها کاسته شود و هم در زمان مراجعه به منزل مشتری صرفه‌جویی گردد.

ماشین ظرفشویی جدید ال‌جی، علاوه بر بدنه استیل ضدزنگ، در رنگ مشکی نیز وجود دارد که به هر آشپزخانه‌ای ظاهری شیک و مدرن می‌دهد. نمایشگر LED کوچک در زمان خاموش بودن ماشین ظرفشویی کاملاً از نظر پنهان است و همین امر مکملی برای شکل مینیمالیست این محصول به شمار می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد