چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تأییدیه تضمین امنیت سایبری برای مدیریت امنیت در پلت‌فرم webOS 3.5 ال‌جی

webOS-UL-Certification-1024x636

این پلت‌فرم تلویزیون هوشمند تجربه ایمن و امنی را برای دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سراسر دنیا فراهم می‌کند.

مؤسسه نام‌آشنای UL قابلیت‌های کارامد امنیت سایبری در مدیریت امنیت نسخه جدید پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS 3.5 را برای اولین بار در بخش تلویزیون‌های هوشمند تأیید کرد. سازمان UL یک کارشناس معتبر و مشهور در زمینه امنیت و پایداری در سطح جهان است. ال‌جی این سطح از قابلیت‌های عالی تلویزیون‌های هوشمندش را در کل خانه هوشمند، امنیت خانه هوشمند و محصولات خودکار خانه نیز گنجانده است.  

برنامه تضمین امنیت سایبری UL با عنوان اختصاری CAP مدیریت امنیت webOS 3.5 را در زمینه حساسیت و آسیب‌پذیری در مقابل بدافزارها، ضعف نرم‌افزار و کنترل‌های امنیتی مورد آزمایش قرار داد تا به حفظ اطلاعات خصوصی کاربران کمک کند. مؤسسه UL کارایی و تأثیر هر لایه امنیتی webOS 3.5 را با هدف قرار دادن نرم‌افزار در برابر انواع گوناگون نفوذهای مجازی به شبکه و حملات آسیب‌پذیر تحت پوشش آسیب‌های CWE/SANS Top 25  در برنامه‌های کاربردی و مرکز پیکره‌بندی سیستم ارزیابی کرد. تأیید پلت‌فرم webOS 3.0 ال‌جی در این بخش‌ها اساس شبکه‌های اینترنت اشیای خانگی برای لوازم خانگی متعدد ال‌جی که متصل به اینترنت هستند را مهیا می‌کند.

علاوه بر این که پلت‌فرم webOS 3.0 اولین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند در صنعت است که تأییدیه UL 2900-1 را دریافت می‌کند، قابلیت‌های کارامد مدیریت حقوق دیجیتال webOS 3.5 در برنامه‌های کاربردی تلویزیون هوشمند نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

جِی.اِچ هوآنگ، معاون ارشد و رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «پلت‌فرم webOS با هدف ارائه امنیت طراحی شده است. بنابراین، ما بسیار خرسندیم که می‌بینیم UL، نام معتبر و مطمئن در تست و تأیید امنیت نیز به آن واقف شده است. با استقبال روزافزون مشتریان از تلویزیون‌های هوشمند و قابلیت‌های آن برای اتصال به دستگاه‌های دیگر، امنیت اطلاعات مشکل بزرگی برای کاربران خواهد شد. پلت‌فرم webOS ال‌جی، که در حال حاضر یکی از ساده‌ترین، هوشمندترین و ملموس‌ترین پلت‌فرم‌های تلویزیون هوشمند در صنعت است، به الگوسازی برای دیگران ادامه خواهد داد.»


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد