چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

جایزه “طراحی برتر” برای تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7 از iF Design Awards

LG-SIGNATURE-OLED-TV-W_21-1024x617

طراحی برتر تلویزیون مبتکرانه، مدرن و پیشگام ۷۷ اینچ LG SIGNATURE W7 در کلاس OLED که به تلویزیون کاغذدیواری شهرت دارد بار دیگر توسط کارشناسان و منابع معتبر جهان تحسین شد.  

این تلویزیون که واقعاً به باریکی کاغذ است توسط iF Design Awards عنوان “طراحی برتر” را در بخش بسیار رقابتی محصولات تصویری کسب کرد.

ال‌جی با دریافت ۳۰ جایزه طراحی برتر از iF Design Awards که شامل نشان طلای افتخارآمیز iF Gold Award برای جاروبرقی مخزنی CordZero است رکورد دیگری ثبت کرد.

علاوه بر این جایزه طلا، دیگر محصولات متمایز و منحصربه‌فرد ال‌جی مانند تلویزیون SIGNATURE OLED W، لپ‌تاپ Gram، تلفن هوشمند ال‌جی V20 و هدست‌ بلوتوث‌های Tone نیز مفتخر به دریافت جایزه شدند.

iF-design-award-2017_logo

بدنه فوق باریک و تیغ‌مانند W7 طوری است که انگار تلویزیون در هوا شناور است و حس غوطه‌ور شدن در تصویر را ایجاد می‌کند. پنل OLED در مدل ۶۵ اینچ فقط ۲٫۵۷ میلی‌متر ضخامت دارد و می‌تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی روی دیوار بچسبد و فاصله بین دیوار و تلویزیون را به صفر برساند. حس غوطه‌ور شدن با بلندگوهای پرقدرتی که صدای بی‌رقیب Dolby Atmos دارد کامل می‌شود. طراحی سری W7 توهم خیره شدن به پنجره را در بیننده القا می‌کند نه تماشای تلویزیون.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد