چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

موتور اینورتر؛ قلب محصولات خانگی ال‌جی

inverter

موتور اینورتر قدرتمند و کارامد ال‌جی قلب یخچال، جاروبرقی و دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی به شمار می‌رود.


موتور اینورتر در یخچال‌ها اطمینان می‌دهد که مواد درون یخچال در دمایی پایدار ذخیره می‌شوند. در جاروبرقی‌های پیشرفته و بی‌سیم ال‌جی با تنظیم حجم کار جاروبرقی دوام را افزایش می‌دهد و چرخه عمر دستگاه را طولانی‌تر می‌کند. وقتی موتور اینورتر در دستگاه‌های تهویه مطبوع به کار رود، شرایط پایداری برای هوای منزل پدید می‌آورد و از نوسانات دما پیشگیری می‌کند.​  

کمپرسور خطی اینورتر در یخچال‌فریزرهای ال‌جی

با کمک به حفظ سطح پایدار هوای سرد، یخچال ال‌جی از موتور کمپرسور خطی اینورتر کارامدی استفاده می‌کند تا این اطمینان را حاصل کند که غذای درون یخچال همیشه در دمای پایدار ذخیره خواهد شد. این در شرایط گوناگونی صدق می‌کند که شامل افزایش ناگهانی غذا در یخچال در زمانی است که درب یخچال مدام باز می‌شود یا حتی وقتی که یخچال مدت زمان زیادی باز نمی‌شود. کمپرسور خطی اینورتر میزان مناسب از هوای سرد را حفظ می‌کند، بازده انرژی را افزایش و میزان صدا را کاهش می‌دهد. کمپرسور خطی اینورتر از درایو پیستون مستقیم به جای درایو رفت‌وبرگشتی متدوال برخوردار است. نتیجۀ این تغییر اصطکاک داخلی کمتر نسبت به موتورهای قدیم است. نه تنها این طراحی متحولانه در موتور به یخچال امکان می‌دهد صدای کمتری ایجاد کند بلکه بازده، دوام و قابلیت اعتماد را در این یخچال افزایش می‌دهد.

GR-M328FBHC_06_Inverter-Linear-Compressor-e1435833539599

موتور اینورتر هوشمند در جاروبرقی‌های ال‌جی

جاروبرقی‌های بی‌سیم CordZero ال‌جی به موتور اینورتر هوشمند مجهز هستند و حداکثر طول عمر تضمین‌شده‌ای دارند که عملکرد پاک‌کنندگی قدرتمند و دوام بالا را اطمینان می‌دهد. قدرت افزوده در موتور اینورتر هوشمند می‌تواند به کاربران ۹٫۳ درصد بهبود در عملکرد پاک‌کنندگی را نسبت به جاروبرقی‌های سیم‌دار ۲ هزاروات ارائه دهد. علاوه بر این، موتور اینورتر هوشمند ال‌جی به طور متوسط ۲۸ درصد کوچک‎تر، ۲۲ درصد سبک‌تر و ۱۳ درصد کارامدتر از موتورهای متداول در جاروبرقی‌هاست.

01-C5-cordzero-e1435833855998

اینورتر وی در دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی

کمپرسور پیشرفته BLDC ال‌جی به دستگاه‌های تهویه مطبوع اینورتر وی این شرکت امکان می‌دهد تا مجموع مصرف انرژی تا ۶۰ درصد کاهش داشته باشد. فناوری پیشرفته اینورتر وی برای مشتریان کیفیت هوای بهتر در خانه را فراهم می‌کند و در عین حال از قبوض برق می‌کاهد. در ضمن، هنگام کار هم صدای کمی تولید می‌کند.

موتورهای اینورتر در ماشین لباسشویی، یخچال، جاروبرقی و دستگاه تهویه مطبوع هوا بر دوام بالا تأکید دارند و ۱۰ سال ضمانت می‌شوند.

inverter-v-category

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی، گفت: «ال‌جی به سختی در تلاش بوده تا به طور مداوم فناوری موتور اینورتر خود را بهبود دهد و این موتور منجر به بازده انرژی بیشتر و قابلیت‌های خیره‌کننده در عملکرد مجموع لوازم خانگی شده است. فناوری مبتکرانه در ورای این موتورها به ما کمک کرده تا در بازار لوازم خانگی پیشگام شویم و ما بر این باوریم که با ادامه تطبیق لوازم خانگی با نیازهای مشتریان، شرکت را در مسیری به سوی نتایج عالی‌تر هدایت می‌کنیم.»​


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد