چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ظرف‌شویی مدل DC75 ال‌جی؛ قدرت شست‌وشوی باور نکردنی با کمترین مصرف انرژی

1920x420(1)

کل شور و حال عید و تعطیلاتش به کنار، دورهمی و شب‌نشینی‌ها عید با اقوام و آشنایان دور و نزدیک چیز دیگری است. ولی بعضی‌اوقات به‌قدری درگیر کارهای خانه‌ و آشپزخانه می‌شویم که این فرصت‌های زودگذر را از دست می‌دهیم.  

یکی از کارهایی که وقت زیادی از ما می‌گیرد شست‌وشو و تمیز کردن ظروف است. حتی بعضی از افراد که ماشین ظرف‌شویی دارند هم مجبورند قبل از قرار دادن ظروف درون ماشین وقت زیادی صرف تمیز کردن ظروف کنند تا در ماشین‌‌ظرفشویی به‌خوبی شست‌وشو شوند. ولی ال‌جی مثل همیشه با نوآوری‌های جدید خود آمده تا این مشکلات را از سر راه شما بردارد و وقت آزاد بیشتری برای دورهمی به شما هدیه دهد.

 ماشین ظرف‌شویی مدل DC75 ال‌جی با سیستم خاص شست‌وشوی بخار خاص خود نیاز به شست‌وشویی اولیه ظرف‌ها را برطرف  می‌کند. این مدل با استفاده از سه برنامه شست‌وشو یعنی بخار ملایم، شست‌وشوی دوگانه بخار وو شست‌وشوی با بخار قدرتمند  علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، ظروف کثیف خود را به‌صورت یکنواخت و بسیار تمیز بشویید. با استفاده از این سیستم دیگر  هیچ‌گاه نیاز به شست‌وشوی دوباره ظروف اضافی نخواهید داشت. با سیستم بخارشوی ال‌جی دیگر نیازی به شست‌وشوی اولیه  ظروف بسیار کثیف نخواهید داشت زیرا این سیستم قدرتمند امکان شست‌وشوی دقیق ظروف با هر سطح کثیفی را خواهد داشت.

DC75_2

 سیستم شست‌وشوی خاص این ظرف‌شویی، به‌طور متناوب جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از  آنجا که در هر زمان یک سیستم آب فشان در حال کار است، فشار آب قدرتمندتر و کارایی شست‌وشوی بهتری را در اختیار شما  می‌گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین‌های ظرف‌شویی ال‌جی، از قبیل Pre-Wash  که برای ظرف‌های بسیار کثیف بکار می‌رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به‌منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده بکار  می‌رود و برنامه نصف ظرفیت (Half Load) برای شست‌وشوی حجم کمی از ظروف (شست‌وشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مصرف انرژی این محصول درجه A+++ را به خود اختصاص داده است؛ یعنی بیشترین صرفه‌جویی ممکن در هزینه آب و برق مصرفی. موتور دایرکت درایو اینورتر در کنار کاهش مصرف انرژی، نسبت به بقیه ماشین‌های ظرف‌شویی، ۱۰ لیترر فضای بیشتری در اختیارتان خواهد گذاشت. در ماشین‌های ظرف‌شویی معمولی پمپ، موتور و المنت هیتر به‌صورت افقی قرار می‌گیرد، درحالی‌که در ماشین ظرف‌شویی‌های جدید ال‌جی قطعات فوق به‌صورت فشرده و به حالت عمودی قرارگرفته‌اند، بنابراین فضای بیشتری برای قرارگیری ظروف ایجادشده است. تفاوت در اندازه موتور منجر به ایجاد فضای بیشتری در محفظه داخل شده و درنتیجه قرارگیری ظروف با ابعاد بزرگ‌تر را ممکن می‌سازد. به‌علاوه موتور اینورتر بهه نسبت بقیه رقبا صدای خیلی کمتری تولید می‌کند؛ یعنی کاهش صدا به میزان ۳۸ دسی‌بل در مقایسه با ۴۵ دسی‌بل در ماشین‌سواری معمولی.

پس از اتمام شست‌وشو، معمولاً فضای داخلی محفظه تا حدی مرطوب است. رطوبت محفظه شست‌وشو، عامل مناسبی برای تکثیر باکتری‌های باقیمانده است. لامپ اشعه ماورای بنفش با ساطع کردن اشعه، ساختار DNA باکتری‌ها را تخریب و مانع از تکثیر آن‌ها می‌شود. لامپ ماورای بنفش در سمت راست محفظه قرارگرفته است و در صورت انتخاب گزینه UV، پس از اتمام عمل خشک‌کن فعال می‌شود.

بدون نیاز به حضور تکنسین فنی و صرفاً از طریق تماس تلفنی با مرکز خدمات گلدیران، هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص داده‌شده و رفع می‌شود. فقط کافی است با مرکز خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در نزدیکی دستگاه قرار دهید تا تکنسین فنی گلدیران هرگونه نقص احتمالی را تشخص داده و سریعاً راهکار مناسب را به شما بگویند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد