چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

لباسشویی ال جی؛ لباسی تمیز، صاف و لطیف با برترین فناوری‌های روز دنیا

washing1

 ماشین‌های لباسشویی روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند ولی در این حوزه به‌ ندرت پیشرفت قابل‌ توجهی می‌بینیم. پیشرفتی که همه جنبه‌ها را در برگرفته و از همه جهت نیازهای ما را به بهترین روش ممکن رفع کند.  
خوشبختانه ال‌جی توانسته با عرضه یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های امسال این قاعده را شکسته و خیالتان را از همه جهت راحت کند. ماشین لباسشویی ال‌جی با استفاده از فناوری‌های ویژه‌ای مثل TurboWash و TrueSteam نه‌تنها مصرف انرژی با درجه +++A را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه سرعت و دقت شستشو را نیز به سطح جدیدی ارتقا داده است.

قابلیت TrueSteam منحصربه‌فرد این لباسشویی امکانات بسیاری در خدمت شما می‌گذارد. اول اینکه کلیه مواد حساسیت‌زا را تا میزان ۹۹٫۹ درصد از بین می‌برد. در مرحله بعدی لباس‌ها را چروک زدایی و بوزدایی می‌کند و در مرحله آخر به‌وسیله قابلیت نرم‌کنندگی لباس‌هایی تمیز، صاف و لطیف در اختیار شما می‌گذارد.

washing2

یکی دیگر از برتری‌های این لباس‌شویی موتور بدون تسمه دایرکت درایو است که بهره‌وری لباسشویی را بسیار افزایش می‌دهد. در عین‌ حال مصرف انرژی دستگاه را کم کرده و دوام دستگاه را بسیار زیاد می‌کند. این سیستم صدای تولیدشده را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. دوام و بهره‌وری موتور اینورتر به حدی زیاد است که شرکت ال‌جی موتور و همه متعلقات آن را به مدت ۱۰ سال ضمانت کرده است.

علاوه بر همه این ویژگی‌های بی‌نظیر، لباسشویی ال‌جی با استفاده از فناوری ۶motion direct drive از حرکات چرخشی متنوعی در دیگ شستشو استفاده می‌کند. این امکان باعث می‌شود کارایی دستگاه به شکل قابل‌توجهیی بهبود پیداکرده و بعد از هر بار شستشو نتیجه‌ای بی‌نقص بگیرید.

فناوری TurboWash آب را با تکنیک خاصی اسپری می‌کند تا زمان شستشو کاهش یابد. در این روش آب در بازه‌های ۱۲۰ ثانیه‌ای به‌طور مستقیم روی بافت پارچه اسپری می‌شود تا کارایی فناوری ۶motion direct drive افزایش‌یافته و سرعت شستشو بیشتر شود. با کمک این فناوری لباسشویی مدل WM-L1050S مدت‌زمان شستشو را تا ۵۹ دقیقه کاهش داده و باعث کاهش مصرف انرژی تا ۱۵ درصد و مصرف آب تا ۴۰ درصد می‌شود؛ یعنی در عین سریع‌تر شدن و باکیفیت‌تر شدن شستشو، هزینه کمتری هم برای آب و برقی مصرفی پرداخت می‌کنید.

همچنین ال‌جی روش جدیدی برای به‌روزرسانی برنامه‌های شستشوی جدید ماشین لباسشویی ارائه کرده است. فقط کافی است برنامه شستشوی جدیدی که می‌خواهید را دانلود کنید و گوشی خود را به ماشین لباسشویی نزدیک کرده تا به‌وسیله فناوری NFC برنامه دستگاه به‌روزرسانی شود. این قابلیت و دیگر امکاناتی که ذکر شد باعث شده تا همه‌چیز در این ماشین لباسشویی با بهترین کیفیت، بیشترین سرعت، کمترین هزینه و البته راحتی تمام انجام ‌پذیرد.

برای دیدن این محصول کلیک کنید.​


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد