چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

سیستم تهویه مطبوع VRF ال‌جی چیست و چگونه کار می‌کند؟

17882925_1363734343686583_5705819629889257472_n

سیستم‌های پمپ گرمایی مولتی اسپلیت، که در آنها از چند واحد داخلی متصل به یک واحد خارجی استفاده می‌شود، از یک فناوری مناسب برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبک به سیستم‌های با جریان متغیر مبرد یا VRF متحول شده‌اند که می‌توانند تهویه مطبوع مؤثری را برای ساختمان‌های تجاری بزرگ فراهم نمایند.  

در فناوری VRF از کنترل‌های هوشمند یکپارچه، محرک‌های سرعت متغیر (VSD) ، لوله‌کشی مبرد، و بازیابی گرما برای تولید محصولاتی استفاده می‌شود که واجد ویژگی‌هایی از قبیل راندمان بالای انرژی، انعطاف پذیری عملکرد، سهولت نصب و کنترل منطقه هستند.در فناوری VRF کنونی از موتورهایی با مبدل جریان (کموتاتور) الکترونیکی (ECM)، کمپرسورهای پیچی با محرک معکوسگر، کمپرسورهای چندتایی، پیکربندی‌های چندکاره، مداربندی پیچیده مبرد و روغن، برگشت‌ها، و کنترل‌هایی استفاده می‌شود که اجازه می‌دهند تا ۶۰ واحد داخلی یا بیشتر به صورت متصل به یک واحد خارجی کار کنند.

سیستم‌های مولتی اسپیلیت متشکل از چند واحد داخلی متصل به یک واحد خارجی هستند. سیستم‌های VRF  انواع پیشرفته‌ای از سیستم‌های مولتی اسپیلیت بدون کانال هستند که اجازه می‌دهند واحدهای داخلی بیشتری به هر واحد خارجی متصل شوند و امکانات اضافه‌ای از قبیل گرمایش و سرمایش همزمان و بازیابی گرما را نیز فراهم کنند. سیستم‌های پمپ گرمایی مولتی اسپیلیت گرمایش در تمام واحدهای داخلی، یا سرمایش در تمام واحدها را امکان پذیر می‌سازند؛ نه گرمایش و سرمایش همزمان. اما سیستم‌های VRF امکان گرمایش و سرمایش همزمان و همچنین بازیابی گرما جهت کاهش مصرف انرژی طی فصل گرمایش را فراهم می‌کنند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد